Wednesday 3 December 2014

KEPENTINGAN VITAMIN C

KEPENTINGAN VITAMIN C


Saya percaya kebanyakkan wanita sangat takut kelihatan tua. Malah ramai yang masih merasakan kulit mereka masih tegang dan anjal seperti usia remaja. Walhal sudah melahirkan anak dan tidak pernah pula mengambil apa2 produk kesihatan untuk membantu melambatkan penuaan.

Untuk kelihatan cantik dengan kulit yang anjal dan gebu, bukan penjagaan luaran sahaja yang perlu dititikberatkan. Tak guna kita bermekap tebal untuk nampak cantik, tapi disebalik mekap yang tebal itu sebenarnya kulit kita banyak kedut, jerawat, menggeleber dsb.

Memang betul penuaan boleh dilambatkan sebenarnya jika kita mengamalkan produk untuk kesihatan dalaman secara konsisten. Jangan kedekut untuk keluarkan sedikit perbelanjaan untuk kesihatan dan kecantikan diri.

Pengambilan VITAMIN C dalam diet harian dapat membantu badan kita membentuk kolagen. Kolagen sangat penting untuk memelihara keremajaan dan keanjalan kulit.

Bila kita cantik suami bertambah sayang kan?? Keyakinan diri pun bertambah. Badan yang sihat akan menjadikan wajah kita berseri  dan cantik, betul tak??

Pengambilan VITAMIN C membantu badan kita melawan penyakit. Dengan kata lain, VITAMIN C menguatkan sistem imun badan. Badan yang lemah sistem imunnya akan mudah terkena jangkitan penyakit. Kalau kita selalu sakit2 wajah kita juga kelihatan lesu, kusam, tak bermaya dsb. Jika berterusan sakit2 dan lemah2 badan akan cepatlah kelihatan tua.

Untuk cantik cubalah amalkan VITAMIN C setiap hari. Yang terbaik dan termurah hanya dari Shaklee. Kita hanya berusaha yang menyembuhkan hanya Allah jua.


Rm92.50
180 tablet
Consume 6 bulan dengan pengambilan 1 biji sehari.
Untuk kulit cantik amalkan 1 biji siang 1 biji malam.

===============================


SALWANI BT HAMZAH
1093925
Wassap 011 15389800
Fb: Waney Kc
Fanpage: WM Suplemen
#pengedarshakleehuluselangor
COD Area Serendah, Rawang dll.
Postage ke seluruh Malaysia.
Waneymakram.blogspot.com

No comments:

Post a Comment