Tuesday 16 December 2014

FAMILY WELLNESS SET PILIHAN KAMI

Set vitamin pertama untuk saya dan suami tentunya set family wellness. Kami bermula pada Januari 2014, bermula sebagai pengguna produk Shaklee kerana kami tahu kehebatan produk Shaklee.

Dari mana kami tahu kehebatan produk Shaklee? Tentunya dari ibu bapa mentua saya yang sudah berbelas tahun menggunakan produk Shaklee. 

Saya memang kagum dengan kesihatan mereka. Walaupun sudah berusia lebih 60 tahun namun masih cergas dan kuat. Ayah mentua masih boleh memandu kereta dari Ipoh ke Kelantan. Dan mak mentua pula mampu berjalan dengan laju tanpa sakit2 sendi, urat dsb. 


Bila tengok dalam rak rumah mentua ni dah macam stok barang bisnes...hehee..tapi tu semua stok mereka..beli banyak tahan berbulan2. Tapi bukan set family wellness sahaja mereka consume.. macam2 lagi.

Sekarang hampir setahun kami menggunakan produk Shaklee..terbukti memang berkesan telah membantu mempertingkatkan kesihatan kami. Dulu suami selalu demam, selsema, demam , selsema dan demam lagi..heeheee..

Dan saya pula sering kepenatan menguruskan 3 orang anak yang masih kecil dan bersekolah. Bila badan letih.. mula rasa mengantuk, sakit belakang, sakit pinggang itu ini.. muka pun nampak tak bermaya.

Namun kini Alhamdulillah syukur kepada Allah dengan izinNya kami beroleh kesihatan berkat ikhtiar kami. Suami dah lama tak demam. Saya pula makin bertenaga. Malah masalah bengkak gusi, gusi berdarah, sakit gigi yang sering 'menghantui kami' sudah tiada.

Dan untuk anak2 kami ada pilihan lain untuk kesihatan mereka.

Kehebatan produk Shaklee telah kami kongsikan bersama kaum keluarga, sahabat handai dan jiran2. Semoga kita semua menikmati kehidupan yang lebih sihat dengan produk yang dijamin selamat, berkesan dan mesra alam.

=================================


SALWANI BT HAMZAH
011 15389800
PENGEDAR SAH SHAKLEE HULU SELANGOR
1093925
FB: WANEY KC
FANPAGE: WM SUPLEMEN
COD SERENDAH/RAWANG DLL
POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA

No comments:

Post a Comment