Sunday 23 November 2014

OMEGA GUARD PILIHAN ANAK-ANAK KAMI

OMEGA GUARD SHAKLEE PILIHAN ANAK-ANAK KAMI

Pengalaman mematangkan kita sebenarnya. Banyak pengajaran yang kita pelajari dalam membesarkan anak-anak. Terutama apabila anak jatuh sakit. Sebelum saya mengenali produk Shaklee bermacam-macam produk kesihatan saya berikan untuk menguatkan sistem imun anak-anak. Tapi kini hanya produk Shaklee yang meyakinkan saya kerana terbukti membantu meningkatkan kesihatan anak-anak.

Testimoni..anak sulung kami memang kerap demam dan batuk berkahak. Bila berkahak tu memang makan masa berminggu-minggu untuk betul2 baik. Sejak diberikan OMEGA GUARD SHAKLEE Alhamdulillah memang nampak perubahannya. Batuknya tidak berlarutan macam dulu lagi. Dan sekarang usahkan batuk, demam atau selsema sudah lama tidak menjengah anak-anak. Semuanya dengan izin Allah swt, kita hanya berusaha untuk sihat. Mahal bukan ukuran janji anak-anak sihat dan ceria, dan yang pasti produk Shaklee sentiasa selamat. 

Our lovely 3A's.. AISYA, ADAM & AIRA

Ketiga-tiganya memang sukakan OMEGA GUARD. Tapi bukanlah diambil setiap hari, cuma selang 2@3 hari kecuali apabila ada tanda-tanda demam atau selsema saya pastikan diberi 1 biji sehari. Selebihnya Mealshakes juga membantu meningkatkan sistem imun mereka.

OMEGA GUARD merupakan minyak ikan terbaik diekstrak dari ikan laut air sejuk di perairan negara Jepun. Ia bukan dari minyak hati ikan. Mengandungi rangkaian spektrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi  termasuk EPA, DHA, ALA, dan banyak lagi.

Ianya dihasilkan melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid 
lemak omega 3 yang paling tulen dan paling semulajadi disamping menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB (polychlorinated biphenyl -merupakan bahan kimia industri yang sangat banyak toksid). Terbukti selamat kan?? InshaAllah.. ;)

Harga runcit RM136
90 capsul

============================================

Berminat sila hubungi saya:
SALWANI 011 15389800
#pengedarshakleehuluselangor
Fb: Waney Kc
Fan page: http://www.facebook.com/waneymakramshoppe
(WM Suplemen)


No comments:

Post a Comment